Tare îmi mai plac campaniile electorale (mă iertaţi pentru cacofonie). Numai în campanie ai posibilitatea să vezi cum oamenii, politicienii, ziariştii, se fut unii pe alţii. Da mie îmi place să văd cum alţii se fut din prostie. Hoţu’ strigă prinde-ţi hoţu’!!! Se fac site-uri, blog-uri, portaluri de ştiri destinate, în exclusivitate, electoralei. În campanie cel mai bine se văd paiele din ochii altora, iar bârnele proprii nu se văd deloc.  Tare m-am mai amuzat şi când am dat de site-ul http://tradatori.md/. Tradatori.mdCând am văzut denumirea am crezut că e vorba despre liderul PPCD, Iurie Roşca, că, de, alţi trădători parcă nu au mai fost inventaţi de presa noastră „apolitică”. Însă, nu, mai este unul. A mai apărut un ditamai trădător. Este vorba despre Dumitru Braghiş, trădătorul nr.1.  Mie nu-mi place deloc de Braghiş ăsta. Un lingău şi un rusofil înrăit. Dar hai să fim serioşi, oare e singurul? Şi oare merită să fie catalogat nr.1? Nu, mai sunt şi alţii.

P.S. 🙂